Op zoek naar een klantervaring

Vorig jaar had ik een vakantie geboekt bij een groot bedrijf en kwam voor een grote verrassing te staan toen er erg veel mis ging tijdens de reis. Ik dacht dat een groot bedrijf alles goed zou regelen en betrouwbaar zou zijn. Achteraf was het daarnaast ook nog ontzettend veel werk om een vergoeding te krijgen voor alles wat niet goed was gegaan, terwijl daar duidelijk bewijs voor was. Achteraf zag ik online dat de klantervaring over dit bedrijf vaak slecht was en dat meer mensen problemen hadden tijdens een van hun reizen. Sindsdien lees ik altijd van te voren hoe een bedrijf online is beoordeeld en gebruik daarvoor de website van 123klantervaringen. Op deze website hebben erg veel mensen hun mening gegeven, of een ervaring beschreven over een bedrijf. Door de website te bezoeken weet je van te voren veel beter wat je kan verwachten, want dat een bedrijf groot is hoeft niet te betekenen dat ze een goede dienst leveren. Ik ben iemand die het fijn vindt om online bij bedrijven producten te kopen en dat gaat natuurlijk niet altijd goed. Ik snap best dat een bedrijf niet altijd alles goed doen en dat er wel eens een klein foutje gemaakt kan worden. Maar helaas zijn er ook bedrijven die regelmatig fouten maken, of weinig moeite doen om hun fouten goed te maken en dat zie je vaak terug in een klantervaring. Sommige bedrijven reageren niet op klachten, of beloven een bedrag terug te storten, maar doen dat in de praktijk niet. Het lezen van een klantervaring kan voorkomen dat je zelf ook in de problemen komt en producten, of een dienst aanschaft bij een bedrijf dat het wel goed dat. Ik heb zelf ervaring hoe vervelend een probleem met een bedrijf kan zijn en dat wil ik zoveel mogelijk voorkomen. 

Snel een klantervaring gevonden

Ik gebruik nu ongeveer een jaar de website 123Klantervaring.nl om een klantervaring te lezen voordat ik bij een bedrijf betaal. Er zijn diverse websites waarop je de ervaringen van klanten kunt lezen, maar op deze website kunnen klanten veel verschillende aspecten beoordelen. Mensen nemen echt de tijd om een goede review te schrijven en dat helpt om een goed keuze te maken. Er staat ontzettend veel websites waarover een klantervaring is geschreven, zoals webshops, reisbureaus, verzekeringen en energiemaatschappijen. In een paar minuten kan je precies lezen wat klanten zeggen over een bedrijf en dit kan je een hoop gedoe schelen.

Geen problemen meer met bedrijven

Tegenwoordig lees ik altijd een klantervaring voordat ik een aankoop online doen. Ik heb regelmatig besloten om bij een bedrijf niet te kopen, omdat ik las dat andere mensen slechte ervaringen hadden. Sinds ik deze website gebruik, heb ik geen problemen meer met bedrijven en ik hoop dat dit nog lang zo blijft. Voor het lezen van een klantervaring raad ik de website van 123klantervaring aan.

  • Het lezen van een ervaring helpt om problemen te voorkomen
  • Er staan ervaringen over erg veel verschillende bedrijven
  • Mensen nemen de tijd om een uitgebreide ervaring te schrijven
  • Ik heb geen slechte aankopen meer gedaan 

Reageren is niet mogelijk